Podatki o podjetju
Interform, urbana ureditev vašega doma
JEKOPLAN Jernej Jekovec s.p.
Na Čerenu 1
1215 Medvode, SLO
Davčna številka: 61247464
Davčni zavezanec: DA
Matična številka: 6252176000
TRR: SI56 2900 0005 0742 885 odprt pri UniCredit Banka Slovenije d.d.
Telefon: +386 40 755 765
E-naslov: info@interform.si
JEKOPLAN Jernej Jekovec s.p. je vpisan v poslovni register pod številko 0101-81-20121029-000087 z dnem 02.11.2012, Ajpes v Ljubljani, zaporedna številka vpisa 316-02-08712-2012/2
Pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja veljajo za pogodbe, ki nastanejo med podjetnikom JEKOPLAN Jernej Jekovec s.p. (v nadaljevanju podjetnik) in kupcem preko naše spletne trgovine na spletnem naslovu info@interform.si (v nadaljevanju INTERFORM)
Kupec je lahko fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob oddaji naročila. Za kupca, ki je fizična oseba in pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven svoje poklicne ali pridobitne dejavnosti, veljajo določila zakona, ki ureja varstvo potrošnikov. V primerih, ko preko spletne trgovine INTERFORM naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko, zanjo veljajo določila zakona, ki ureja varstvo potrošnikov le v primerih, ko je to posebej določeno v navedenem zakonu.
Svetujemo vam, da pred uporabo spletne strani Interform temeljito preberete splošne pogoje poslovanja. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Sklenitev pogodbe
Kupoprodajna pogodba med podjetnikom in kupcem je v spletni trgovini INTERFORM sklenjena v trenutku, ko podjetnik kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za podjetnika kot za kupca.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetnika in je kupcem na voljo preko »moj račun« in elektronske pošte.
Cena in ažurnost podatkov
Cene so v EUR in vsebujejo DDV. Zavezanci za DDV so dolžni ob registraciji navesti svojo davčno številko. Podjetnik skuša čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so v spletni trgovini INTERFORM. Kljub temu pa se lahko rok dobave ali cena spremenita tako hitro, da podjetnik včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo podjetnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Stroški in roki dobave
Dostava je za naročila v vrednosti nad 3.000,00 € brezplačna!
Stroški pakiranja in pošiljanja blaga so pri naročilih, katerih vrednost je nižja od 3.000,00 €, podani v rubriki “Poštnina” in se obračunajo pri izdelavi ponudbe, ne glede na velikost in težo pošiljke.
V primeru manjšega naročila, Vam pošiljko dostavi kurirska služba GLS, če pa je naročilo večje, Vam blago dostavimo v najkrajšem možnem času s svojim dostavnim vozilom ali pa je dostava organizirana s strani dobavitelja in je poslana direktno na vaš naslov, tedaj je dostavna služba lahko neznana.
Naročeno blago na spletni trgovini INTERFORM dostavimo v čim krajšem času. Praviloma gredo naročeni artikli na pot od dobavitelja v roku 3-5 dni, vendar najkasneje v roku 30 dni od vašega potrjenega naročila, dostava je predvidoma organizirana najkasneje v 35 dneh. Izjema so večja naročila. V tem primeru se za rok odpreme blaga dogovorimo telefonsko (pokličite nas po telefonu +386 40 755 765.
V primeru težav ali morebitnih vprašanj smo Vam na voljo:
e-mail: info@interfrom.si
Telefon: +386 40 755 765
Dostava na naslov s plačilom po povzetju ni mogoča.
Podjetnik sam ali pogodbeni partner naročene izdelke dostavi na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo.
Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času.
Načini plačila
Spletna trgovina INTERFORM omogoča naslednje načine plačila:
- Predplačilo
- Predračun za podjetja
Postopek nakupa
Da bi lahko naročili izdelke iz naše trgovine, jih lahko poljubno dajete v košarico, od koder jih lahko, v primeru, da si premislite, kadarkoli tudi odstranite. Izdelke iščete po kategorijah, ki so navedene zgoraj. Ko se odločite za naročilo, pritisnete na opcijo »Naročilo z obveznostjo plačila« s čimer ste blago naročili. V roku 24-h vam bomo poslali e-mail ali vas poklicali po telefonu (po vaši izbiri) in s tem boste potrdili vaše naročilo.
Torej, postopek naročanja izdelkov:
1. brskanje po spletni strani ali trgovini
2. nakup (naročilo) izdelka ni obvezujoč, vse dokler ni izvedeno predplačilo
V primeru težav ali morebitnih vprašanj smo Vam na voljo:
e-mail: info@interform.si
Telefon: +386 40 755 765
Odstop od pogodbe in vračilo blaga (velja za fizične osebe)
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik v skladu z zakonom, ki ureja varstvo potrošnikov (ZVPot), pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči , da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Kupec naročenega blaga v spletni trgovini INTERFORM, ima v skladu s prej navedenim zakonom, pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči na e-naslov: info@interform.si, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.O nameravanem vračilu nas pisno obvestite in sicer na kontaktni e-mail info@interform.si
Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Rok začne teči en dan po datumu prevzema naročenega blaga. V namen odstopa od pogodbe lahko potrošnik neobvezno uporabi priložen vzorčni ODSTOPNI OBRAZEC. Ne glede na obliko odpovedi mora potrošnik podjetju predložiti kopijo računa.
Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, nespremenjeno in v originalni embalaži.
Podjetje vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, v kolikor pa se kupec strinja pa se vplačani znesek naročenega blaga vrne na TRR uporabnika. Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu po predhodnem dogovoru izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.
Vrnjeno blago pošljite na naslov: JEKOPLAN Jernej Jekovec s.p., Na Čerenu 1, 1215 Medvode
Prosimo, da nas pred vračilom blaga obvestite na e-naslov: info@sugarfreeshop.eu
Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe:
1. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
4. o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
5. o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
6. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat (kozmetika, zdravila,…);
8. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
9. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;
10. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Garancije in stvarna napaka
Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja v skladu z zakonom, ki ureja varstvo potrošnikov za vsako kupljeno blago v spletni trgovini SUGARFREE, v kolikor ima kupljeno blago stvarno napako.
Napaka je v skladu z zakonom, ki ureja varstvo potrošnikov, stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.
Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri : Odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.
Pravico do zamenjave blaga, vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona, ki ureja varstvo potrošnikov.
Obrazec za uveljavitev stvarne napake se nahaja TUKAJ. Prosimo vas, da izpolnjen obrazec za uveljavljanje stvarne napake na kupljenem blagu posredujete na e-naslov: info@sugarfreeshop.eu
Vrnjeno blago pošljite na naslov: JEKOPLAN Jernej Jekovec s.p., Na Čerenu 1, SI-1215 Medvode
Prosimo, da nas pred vračilom blaga obvestite na e-naslov: info@sugarfreeshop.eu
Omejitev odgovornosti
Podjetnik si prizadeva za zagotovitev ažurnosti in pravilnosti podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko rok dobave ali cena spremenita tako hitro, da podjetnik včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo podjetnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Izključitev odgovornosti
V primeru tehničnih težav na spletni strani SUGARFREE si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki.
Shranjevanje pogodbenega besedila
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetnika oziroma na www.sugarfreeshop.eu in je potrošnikom na voljo preko »moj račun« in elektronske pošte. Splošne pogoje poslovanja lahko kadar koli preberete na tej spletni strani.
Pritožbe in spori
V primeru pritožb, sporov, težav, se kupec na ponudnika lahko obrne na telefonsko številko +386 40 755 765, ali po elektronski pošti na info@sugarfreeshop.eu. Pritožba se odda preko e-naslova info@sugarfreeshop.eu. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Na vse pritožbe se bo podjetnik odzval po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z zakonom, ki ureja izvensodno reševanje potrošniških sporov. Podjetnik, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino SUGARFREE, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno izvensodno reševanje potrošniških sporov. Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.
Varovanje osebnih podatkov
Zavezujemo se, da bomo varovali zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletnega portala www.sugarfreeshop.eu
Zbiratelj osebnih podatkov je podjetnik JEKOPLAN Jernej Jekovec s.p., Na Čerenu 1, SI-1215 Medvode (v nadaljevanju upravljalec)
Zbrane osebne podatke bo upravljavec uporabljal izključno za storitve, ki jih ponuja. Storil bo vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Upravljalec za potrebe opravljanja storitev zbira, vodi, obdeluje in shranjuje uporabnikove podatke.
Upravljalec za nedoločen čas hrani naslednje podatke registriranih članov SUGARFREE: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije, druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini; druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svojem profilu.
Upravljalec navedene osebne podatke uporabi za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo z uporabnikom.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Registrirani uporabniki lahko kadarkoli prenehajo uporabljati spletno trgovino in lahko prekličejo svojo registracijo. To storijo tako, da s pisno izjavo sporočijo preklic registracije.
Zbrane podatke upravljalec obdeluje do preklica privolitve osebe. Pisni preklic lahko pošljete na naslov info@sugarfreeshop.eu. Ne glede na preklic, bo upravljalec podatke uporabljal za izpolnitev pogodbenih obveznosti.
Pogoje poslovanja v PDF obliki lahko prenesete TUKAJ.
Interform, urbana ureditev vašega doma I MO +386 40 755 765 I EMAIL info@interform.si